7 maja 2010

wspomnienia


Do zabawy zaprosiła mnie Pchełka. Polega na odszukaniu 10 zdjęcia w swoich zasobach, od początku zabawy z aparatem. Umieszczeniu na swoim blogu z opisem. No więc:
Nostalgia mnie opanowała..wybrać nr 10 z archiwalnych zdjęć? proszę bardzo..
Zaglądamy do folderka. Folderek nosi nazwę mix. Bardzo tu ładnie. Tutaj są zdjęcia z Practiki, mojego dobrego przyjaciela. Film; Fuji Superia 400. Bardzo dobrze pracował. Ładne kolory, ładnie półcienie wychodziły.. W tym czasie robiłam głównie pejzaże i inne takie widoczki. Na tej fotografii.. pogodny letni wieczór. Bystra Podhalańska, gdzie spędzaliśmy wakacje, z małymi jeszcze dziećmi. Co wieczór szliśmy na spacer na pobliską górę, skąd był piękny widok na Babią Górę i całe pasmo. Musicie mi uwierzyć na słowo, bo tak niewiele tam widać.To był sierpień, już po żniwach, po polach snuły się dymy, pachniało sianem, zielenią, chłodem idącym od gór..Ach jak pięknie pachniało i jak bardzo nie chciało mi się wracać..
A teraz, kogo poprosimy o kolejne wspomnienia?
Holden, Beatta, Kate, Agaw, AthenaErgane, roztoczanski?
Zapraszam do zabawy:)

15 komentarzy:

  1. Ooo faja sprawa :) ładna ta twoja 10-ta fotka, nie wiem jak moja będzie wyglądać aż się boję :) jak się dogrzebię to się pochwalę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. TO POTRWA:))) MUSZĘ ZESKANOWAĆ - MOJE PIERWSZE WARIACJE CIĄGŁE - MAJĄ BRODĘ, BO NA SERIO ZDJĘCIA pstrykałem 22 lata temu, potem były przerwy, ale poszperam w filmach i odbitkach... za kilka dni - bo tego są tony:)
    dziękuję za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta "10" :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. :)dziękuję za udział w zabawie...i wspomnienia wróciły ...Fajne zdjęcie..urok taki, że uwieczniona chwila nigdy nie wróci...a została utrwalona...Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto wyleźć na górę, żeby być bliżej takiego nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy08 maja, 2010

    Hej! Dzięki :) Ale zabawa! Twoja dziesiątka - piękna :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mały rachunek sumienia - 10 zdjęcie - jedynie mogę powiedzieć, że na pewno było czarno-białe, raczej nie do odszukania, nawet nie wiem jak liczyć, czy od pierwszego naciśnięcia migawki przy rodzicach, czy już samodzielne zdjęcia ich aparatem, a może pierwszy mój aparat który dostałem, tylko ten był zabawką i zdjęcia były nieostre, czy w końcu pierwszy który kupiłem, czyli Zenit E ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej! to ma być 10 najstarsze jakie masz w kompie! moje pierwsze cz&b dopiero czekają na skanowanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Elfko - już wracam do życia blogowego. Opuchlizna zeszła, paluszki już prawie sprawne więc mogę pisać. Kochanie przede wszystkim chcę Ci podziękować za miłe słowa wsparcia i pocieszenia. Nawet nie wiesz, jak wiele dla mnie znaczy, okazywana tak całkiem bezinteresownie życzliwość.Widzę, że nawet w tym wirtualnym świecie można ze sobą sympatyzować, to bardzo miłe.
    Elfko zdjęcie urocze, a ile przy poszukiwaniu tych starych fotek nasuwa się wspomnień...fajna zabawa. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany boskie, musiałbym poszukać u rodziców jakiegoś negatywu z Ami66 gdzieś tak sprzed 35 lat :)
    Swoją drogą nieźle zaczynałem - od średniego formatu ;)

    A na kompie? Te starsze to mam na jakichś trzech dyskach w szufladzie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli dla uproszczenia, zdjęcie dostępne w tej chwili w komputerze, a nie na płycie w szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. otóz to! w kompie, na płytce CD, zapasowym dysku..chyba ze komuś bardzo zależy i chce koniecznie coś starenkiego skanować. Moje aż sie proszą o skaner..

    OdpowiedzUsuń
  14. To byłoby idealne zdjęcie do mojego ostatniego posta :) Pozdrawiam serdecznie. Ola

    OdpowiedzUsuń