13 października 2011

Trochę zimno jakby.. i czemuż, ach czemuż odpięłam dziś rano kaptur od kurtki?

Czasami jakaś piosenka zaplącze mi sie między zwojami mózgowymi i śpiewa mi w głowie. Śpiewa lub gra, zależy, jaki rodzaj muzyki postanowi zabłądzić w mojej głowie. Wiem nawet jak sie tam dostają, ot po prostu, przez ucho. Może nawet przez oba? Nie wiem natomiast gdzie sie chowają, kiedy przestają już błądzić.

Kiedyś była to msza kreolska, śpiewała przez kilka miesięcy. Potem były pojedyncze kawałki ze ścieżki dźwiękowej z filmu Amelia. Chwilowa przerwa i okres spokoju. Mogłam sobie słuchać różnej muzyki i nic mi nie śpiewało ani grało, niewołane. Az tu pewnego wieczoru, moja droga Pi udostępniła mi piękną, zabawną piosneczkę Pt. „Gummy Bear”, w rewelacyjnym wykonaniu Filharmonii Uśmiechu. I stało się.. misiaczek wpadł z impetem do mojej głowy i oczywiście natychmiast zabłądził. I snuje sie tak już trzeci tydzień, śpiewając i tańcząc (!!), przy czym nigdy nie wiem, kiedy postanowi zacząć swój występ. W ramach zwalczania błądzących zaczęłam akcję. Dotychczas pomagało usidlenie takiej piosenki, zmptrójkowanie jej, umieszczenie następnie we wszystkich możliwych grajkach i słuchanie po kilka razy przez dzień lub dwa. Niestety tym razem operacja zawiodła. Im dłużej słucham, tym częściej piosenka podstępnie i zdradziecko wyśpiewuje i wyskakuje swoje rytmy w mojej głowie. Z zemsty umieściłam ją w telefonie i podłożyłam jako dzwonek, oczywiście dla Pi! ;-)

4 komentarze:

  1. Rotfl!

    Cudna jest, nie? Barytony, rewelacyjna orkiestra a do tego poważni dżentelmeni podstakujący w jej rytm. I te dwie sliczne amarantowo-seledynowe dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczesciara z ciebie. Mnie sie kiedys przyplatał sprowadzony przez moje dzieci Justin Bieber i nie chce sobie pojsc. Nic nie pomaga...

    OdpowiedzUsuń
  3. Socjo współczuję prawdziwie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ;))))
    świetna jest.
    Naprawdę swietna,mnie też plącze się i ciągle widzę nawet zamykając oczy tych podskakujących dżentelmenów;)))

    OdpowiedzUsuń