4 marca 2009

środa


Wiosna na Różance daleko.
Mam wczoraj była u dobrego okulisty, takiego co ma klinikę w Krakowie. I dowiedziała się ze: powinna jak najprędzej poddac się operacji na zaćmę. Problem jest tylko taki, że operacja jednego oka kosztuje 3,5 tys zł. Powinna miec zoperowane oba oczy, ale nie mamy tyle kasy. Mam ma trochę swoich pieniędzy, ja moge dodać troche, ale 7 tys. nijak nie uskładamy.
Więc zaczynam się z lekka miotać szukając pieniądzów.

Z przyjemniejszych rzeczy; mam zaproszenie na plenerek do ruin starej fabryki. Ruina ponoć od dywanowych nalotów, z czasów wojny. Szkoda że pogoda szaro-bura. Ale może coś wykrzesamy.. trochę światła. Dotychczas mam trochę zrobionyc fotek z katedry, z miasta, kilka zdjęć kota, i całe mnóstwo szablonów. Może niedługo wrzucę coś na street art.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz