23 września 2012


Tak się bawię ostatnio.. codziennie nowe zdjęcie wg konkretnego tematu. tak przez cały miesiąc. Było w sierpniu, kontynuacja we wrześniu. To dla mnie nowe doświadczenie, bo w zasadzie nie robiłam zdjęć na zadane tematy. A teraz odkryłam, ze może to sprawić dodatkowa frajdę. sprawdzam sobie codziennie jaki tema mam na drugi dzień. Dzisiaj był np temat "razem". Niby prosty prawda? ale jest tyle możliwości..czy kilka osób w grupie to jest razem? czy stado gołębi to jest razem? a np. dwa buty obok siebie to jest razem? więc biorę aparat i idę w plener, szukać "razem".  To cyknę dwoje ludzi na ławce. Chłopak ze szczeniakiem. Stadko gołębi. Moje buty. I widzę, że mnóstwo rzeczy może być "razem". :-)
Czasem temat jest trudny i o końca nie wiem co będzie. Tak było z tematem "do góry nogami" niby banalnie, ale właśnie nie chciałam żeby było banalnie..
Często pomysł przychodzi w ostatniej chwili. tak było z "ulubione"; jak wybrać coś ulubione z wielu ulubionych? i olśnienie..zestaw książek ze Świata Dysku. Stałe i pewne ulubione :-)
Choróbsko z oporami się wycofuje, od czasu do czasu uprzykrzając życie. Antybiotyk działa.

7 komentarzy:

  1. Dzięki za odwiedziny. Tematyczne "foto" jest fajne..pociągnę z Tobą..dla mnie to trudne! Serdeczności..A.

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się Twoje zdjęcia:)
    Skąd czerpiesz te tematy-wyzwania?
    najważniejsze,że antybiotyk działa:0

    OdpowiedzUsuń
  3. Pchełko witaj:)
    mada, na fejsbuku jest taka grupa:Photo of the Day - polska edycja, tam podane sa tematy. a ja sobie dla siebie tez robię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle ludzie, którzy fotografują nieco inaczej widza świat. Bywa fascynujące spojrzeć czasem na rzeczywistość ich obiektywem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa inicjatywa, juz jestem ciekawa kolejnych tematow.
    I dobrze, ze choroba sie wycofuje, to najwazniejsze:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tematycznie jest ciekawiej, tak mi się wydaje... i dobrze, że zdrowiejesz

    OdpowiedzUsuń