23 grudnia 2010

Wigilia wigilii..

jadę, jadę..szybko do pracy!
Księżyc, wiecie? tam był księżyc
klimat no nie? ;-)
o poranku..
W swojej dobroci naczalstwo pozwoliło iść do domu. Weźcie swoje bagaże, siaty i idźcie w pokoju. Gotować, smażyć, piec, myć okna.. co tam, kto lubi.
Oczywiście żadne z wielkiej czwórki nie składało pracownikom życzeń, jeszcze by coś..
Więc na dni kilka mamy przerwę firmową i praca znika z mojej pamięci.
Dzisiaj o poranku było pięknie. Żałowałam, że nie mam porządnego aparatu ze sobą, bo przyroda ładnie się dziś pokazała. Szkoda, ale cóż, radujmy się z tego, co mamy.
A pamiętacie, że jutro jest ten dzień? Ten jedyny w roku dzień, kiedy to, co zrobisz jutro, będziesz powtarzać przez cały rok! I nie chodzi tu broń Boże, o gotowanie + sprzątanie! Tak, więc.. Uśmiechajcie się jutro ładnie, choćby Was cholera w środku brała, a mam nadzieję, że nie będzie :-)). Myślcie o rzeczach miłych, nie dajcie się prowokować ani Losowi, ani bliźnim, a cały piękny i szczęśliwy przyszły rok mamy zapewniony!
Nie składam jeszcze życzeń, bo chcę znaleźć jutro chwilkę na ten ważny i miły moment. Więc si ja! do jutra!

6 komentarzy:

  1. I najbardziej tego "radowania sie czym mamy" zycze Tobie i Twoim bliskim z okazji Swiat!!! Niech beda zdrowe i spokojne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Księżyc schwytany w okno - przepiękne!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stardust-dzieki i nawzajem:)
    Ada, to nie okno, to otwór strzelniczy w obronnej budowli!

    OdpowiedzUsuń
  4. A... to już wiem :) Wobec tego zgaduję, że na następnym zdjęciu księżyc podróżuje... pod globusem! W tym świetle wygląda to po prostu baśniowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ado, masz rację:) to Dom pod Globusem:)niestety nie miałam dobrego obiektywu, wyszło jak wyszło! pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://4.bp.blogspot.com/_ZQVrT1-HEpY/TRNHAwDX6LI/AAAAAAAAC4k/P2dBEhpTpS4/s1600/12.10x.%2B056.jpg
    zarąbiaste :-) Prawdziwy 'Wpływ księżyca' :-)

    OdpowiedzUsuń