27 stycznia 2010

mróz nadal



koksownik ratunkowy,chwała mu!
Krzyś i Puchatek
gwiazdki na biurowym oknie

Miało być cieplej, jest zimniej. Niby słońce, ale wiatr i jakaś zimna wilgoć w powietrzu.. zmarzłam dzisiaj bardziej niż przez ostatnie dni razem wzięte. Symbol mrozów? Koksowniki na ulicach. Puste ulice. I gwiazdki i kwiaty na szybach.. ostatnio moje główne tematy fotograficzne.
A moje myśli krążą już dookoła wiosny, już mi się marzy wyjazd i długie dni i temperatura powyżej zera. Tak, stanowczo! Bosz, co za czasy nadeszły, kiedy wpatruję się w nocy w termometr i zaklinam go, żeby został na minus 12. A rano i tak jest prawie – 20. Ubieranie, ubieranie.. zamarzanie... Wczoraj piękny, kolorowy Kraków. Dzisiaj koksownik na przystanku.

13 komentarzy:

  1. Piękno i straszno... :)
    Na szybach- cuda :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie artystyczne zacięcie Pani Zimy, ale niech ona już sobie idzie.
    u mnie za oknem śnieżyca :(
    zdjęcia z Krakowa w dechę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych szybach:) A koksownik to jak BRONX :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chwała koksownikom, uwielbiam mrozem malowanie na szkle ale ujęło mnie 2-gie zdjęcie...Piękne! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Koksowników jeszcze na ulicy nie widziałam. Mieszkam w za małym miejsce :)). Zawsze kojarzyły mi się z USA (w filmów:)). Irracjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)
    bardzo ładne to lodowe obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NA SZYBACH , CZASAMI JAK W DUSZY...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia "na szkle malowane" - mrozem ! A koksowniki jakoś dziwnie kojarzą mi się ze stanem wojennym - chociaż uważam, że to dobry pomysł na podgrzewanie zmarzniętych na przystankach ludzi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie koksownik kojarzy się z rokiem 81 i czołgami na ulicach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobne skojarzenia.stan wojenny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Krzyś i Puchatek. Majstersztyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, Krzyś i Puchatek, naprawdę, też widzę! ma pani wielką wyobraźnię...

    OdpowiedzUsuń